#noiinceputuri. Punct şi de la capăt.

Căsuţa era goală. Şoc. Niciun mail peste weekend, nici măcar newslettere. Nici un proiect de finalizat sau vreun raport de trimis până în ora 2, vreun filtru de cafea care să fremete zgomotos pe hol sau vreun coleg care să te înveţe, săptămână de săptămână, câte un cuvânt sau un banc nou.

Ciudat. După 2 ani şi 8 luni de lucrat în acelaşi loc te obişuieşti cu nişte lucruri, oameni, cutume. Ştii cum se deschid şi închid uşile, pe ce butoane să apeşi ca să se deschidă sau închidă lumina sau ce butoane să eviţi ca să nu calci pe cineva pe bătături, ştii cum merg lucrurile (sau cum nu merg). Îţi  defineşti relaţia cu munca şi rolul ei în viaţa ta, cât laşi să te definească rutina şi butoanele de la muncă. La început am greşit şi am lăsat prea mult din mine acolo. Uneori parcă nici nu mai aveam ce duce acasă.

De luni, 16 martie, mi-am schimbat locul de muncă. De luni, 16 martie, când cobor în Piaţa Romană nu mai fac dreapta, ci stânga, nu mai am câine, ci pisică la birou (literalmente, în birou!). Stau într-o mansardă şi am cartelă de acces cu care merg oriunde: la baie, în sala de meeting-uri, la cantină sau până în recepţie (asta cu cartela încă mă sâcâie, cred că o mi-o leg. ca pe cheie, de gât!). S-a schimbat serverul şi aerul din birou, biroul la care lucrez e maro şi pare din lemn. Mă pierd încă printre uşile din lemn şi nu ştiu încotro se deschid şi cine e în spatele lor, mă pierd printre feţe şi voci noi.

S-au schimbat multe, însă cel mai important este să mă schimb şi eu. Să ştiu cât din mine să dau la birou şi cât să păstrez pentru acasă, să învăţ să echilibrez munca şi pasiunea pentru ce fac acolo cu munca şi pasiunile de acasă. Să am grijă să nu devin monocoloră (the ‘I work’ Oana) deoarece știu că nu mă plac eu pe mine aşa şi nici oamenii din viaţa mea nu mă plac aşa. 

E vremea, aşa cum spun cei de la DoR pentru #noiinceputuri. Aşa, ca de primăvară.

 

 

 

Lasa un comentariu

