Când îţi pui toate ouăle într-un coş

rişti fie să le spargi pe toate, fie să te alegi cu un singur tip de mâncare.

Ce vreau să spun?

Citesc la Mihaela despre echilibru, cum cea mai importantă relaţie pe care o poţi avea e cu tine însăţi. Şi nu pot decât să dau încetişor din cap şi să realizez că de ceva vreme mi-am pus toate ouăle într-un singur coş, cel al Oanei cu carte de vizită, todos şi wannabe. Momentan nu le-am/s-au spart, dar, aşa cum spuneam mai sus, tind să devin acelaşi tip de mâncare. Şi nu îmi place asta, nu mă ajută deloc să ajung la echilibrul ăla de care vorbeşte Mihaela.

 

92H

 

Pentru că pur şi simplu nu asta e ce îmi doresc de la mine. Vreau să fac, citesc, fiu mai multe. Astăzi am realizat asta şi mai bine pentru că momentan coşul de acum mi se pare mic. Trebuie doar să găsesc echilibrul între coşuri. Simplu, nu?

Notă: postul ăsta e alandala şi nu chiar, e unul din posturile scrise mai ales pentru mine. De ce e public? Pentru că aşa îmi pare o asumare, o promisiune în faţa ecranului şi a pixelilor ce mă privesc înapoi.

Un comentariu

  1. Pingback: Limite şi echilibru în cea mai călduroasă zi a anului | Oana Andreescu

Lasa un comentariu

