Social media este despre conversațíi

Social media este despre conversaţii. Din ce ştiu eu nu intri în conversaţii dacă nu ai nimic (interesant) de spus. Mai ales dacă vrei să te (mai) asculte cineva. Sau să mai aibă încredere în tine. Pe bune acum, tu ai încredere în oameni care îţi spun la infinit cât de mirifici, excepţionali sau … ieftini sunt ei? Da, nici eu.

Din punctul meu de vedere noi, cei care purtăm conversaţiile brandului în social media trebuie să învârtim un pic roata şi să trecem de la „ce am eu de spus” la „ce nevoie are userul meu”. E o trecere importantă, însă dacă rămâi în urmă ieşi pur şi simplu din conversaţie. Devii irelevant şi chiar plicticos.

Ce nevoie are userul meu? Crede-mă, de cele mai multe ori nu e cea pe care ţi-o imaginezi. ASCULTĂ. Da, e clişeul I don't reallyăla din toate prezentările pe social media de pe Slideshare. Dar în absolut toate.  Cu toate astea, majoritatea briefurilor, brainstormingurilor  şi ppt-urilor grăbite pe final de deadline încep şi par a se bloca în: „eu, BRANDUL,  vreau să spun  asta”. Dar poate eu, USERUL, nu am nevoie de asta. Şi atunci te ignor, e din ce în ce mai simplu.

ASCULTĂ. La modul serios, asumat. Brandul tău trebuie să asculte userul cu atenţia unui tip bine care ştie (sau află) totul despre femeia pe care vrea să o cucerească.

Lasa un comentariu

