Promisiunea zilei de mâine

De mâine. Mă apuc, pe bune. Încep mâine, termin mâine, mă apuc mâine.
Azi nu am chef/energie/stare să fac ce mi-am propus.

Da, uneori e dificil să iei acea decizie finală sau să te urneşti în a-ţi redesena viitorul. Însă din păcate pe cât de benefică pare pe termen scurt o astfel de abordare pe atât de pâguboasă poate deveni. De ce? Pentru câ mâine se transformă în poimâine, poimâine nu am stare şi o las pe mâine. Mă învărt într-un cerc fără capăt.

Stop. Ia decizia, treci la muncă şi fă lucrurile să se mişte. Mişcă-te pe tine însuţi înainte de a te lua un val al rutinei, val pe care nu îl poţi controla. Dacă îi pici pradă e tare posibil să nu mai vină niciodată acel mâine şi să ramâi blocat în astăzi.

Eu, una, nu sunt mulţumită cu azi. Sau cu „mâine”.

Lasa un comentariu

