Timpul nu îl ai, ţi-l faci

O amică în liceu mi-a spus la un moment dat cu emfază: „Oana, timpul nu îl ai, ţi-l faci!”.
Era genul acela de elev cu agenda plină de activităţi extracurriculare, care învăţa alte 2 limbi străine, mergea în tabere internaţionale, îl $$$cunoştea pe preşedinte şi ştia exact cum or să arate următoarele minute, ore , luni şi ani din viaţa ei.

Acum, 6 ani mai târziu, încă nu ştiu exact cum or să arate următorii ani din viaţa mea. Dar ştiu un lucru: da, eu îmi fac timpul aşa cum vreau. Însă mai importantă decât timpul cred cu tărie că este energia. Unde o găsesc şi cu ce o hrănesc? Am descoperit că aceasta este motorul care mă pune în mişcare, e forţa care mă face să găsesc timp sau să îl scot din pălărie. Dacă am energie îmi fac cumva timp pentru tot, toate şi toţi.

Ce trebuie, însă, să învăţ este să o antrenez bine. Şi să o folosesc la maxim. Momentan ştiu din ce se naşte, ce o motivează. Acum trebuie să o pun la treabă în mod disciplinat, organizat. Şi să NU cumva să risipesc energia sau timpul pe nimicuri inutile. Să le elimin din…agenda mea. Punct.

Acestea fiind spuse, o săptămână cu energie şi spor vă urez!

Lasa un comentariu

