În seara asta Hurts.

Acum câteva luni (!) o bună prietenă (foarte bună, de fapt) mi-a dat un telefon și mi-a zis, în stilul caracteristic: „Andreescu, mergem la concert Hurts.” La ce? am întrebat-o și eu. Ce cântă aștia, de unde i-ai luat?

Ăia cu Wonderful life, îmi zice amica asta a mea.

Măi, că nu merg. Că prea e de gagici. Prea e cu inimă albastră și sadism, afectarea suferinței trecute sau imaginate. Ba că melodiile lor nu sunt realmente diferite una de alta (ca mood, linie melodică), ba că parcă muzica lor mă întristează și pe mine. Ciufută și Gică contra. M-am trezit la timp și am zis: hai! să vedem ce pot băieții ăștia live.

Și nu îmi pare rău.

Concert-Hurts- București

Concert Hurts București

Da, nu e chiar genul meu de muzică, dar oamenii ăști știu să facă show și să transmită. Energie, emoție, sentiment. Au cântat o oră și aproape jumătate cu tot cu bis. Parcă sună mai bine live decât dintr-un avi, pe-un ecran. Da, show-ul e show  –  am avut și drapelul României, și mânuțe în aer (scuzați ironia) și mobile fluturate în aer. Dar detaliile astea au pălit. Pentru că m-a trimis Theo, solistul, într-o stare faină de tot prin energia lui și modul cum a jucat piesele respective. Da, a jucat.

Și fiecare fată (da, peste 90% din public a fost feminin) și-a imaginat că tipul – ăsta sau unul imaginat/dorit, îi cântă ei despre iubire, pierdere, obsesia relației eșuate. Romanțios, melodic, de gagici.  Da, a fost pe sentiment și mood. În seara asta m-a prins mood-ul, au reușit să îl seteze.

Nu știu, însă, dacă o a doua experiență similară cu Hurts mă va mai prinde.

Până una alta, ca de somn ușor, pentru toate gagicile pe mood de Hurts:

Lasa un comentariu

