Două cu rugby și una cu bloggeri.

Ieri am jucat rugby. Da, eu.

A fost, întradevăr, Rugby Tag și am jucat fix trei faze. Dar m-am distrat de minune și am nvățat 2-3 lucruri despre un sport pe care îl credeam violent. Nu e deloc așa.

Ieri, 19 octombrie, a avut loc ultima acțiune din Campionatul de Voluntariat Petrom. Campionatul ăsta le dă șansa celor care lucreză în Petrom să pună umărul la rezolvarea unor probleme ale unor comunități. De data aceasta a fost vorba de reamenajarea terenului de rugby, primul teren de rugby care a avut nocturnă în țara asta.

Puștii de la Băicoi sunt simpatici foc, i-au invitat să îi ajute și pe câțiva bloggeri pasionați de sportul ăsta. Invitația lor a fost și rămâne motiv de mare zâmbet, o găsiți mai jos in varianta adresata domnului Tunaru

Ei bine, vă ziceam că rugby-ul mi se părea violent. Nu este. Este, întradevăr, un sport fizic, dar este și un sport în care nu există vedete. Nimeni nu atacă singur – se pasează întotdeauna în spate, nu în față. Susținerea colegilor de echipă e esențială.

În microbuz, la întoarcere spre București, am aflat că se spune că fotbalul este un sport pentru domni jucat de bădărani; rugbyul este un sport pentru bădărani, jucat de domni. Și nu pot decât să fiu de acord. Și să îmi cumpăr bilete pentru 10 noimbrie, la meciul România-Japonia. Mai vine cineva?

Lasa un comentariu

