Nunta, Batman si alegeri

Săptămâna trecută au avut loc trei evenimente majore în viața mea. În ordinea numerelor de pe tricou  – am fost la noul Batman The Dark Knight Returns, am ajuns, de bunăvoie și silită de circumstanțe, la o nuntă și, la ora 22:00, am ajuns și la vot.

Per total – Batman rules! E un film antrenant, cu subiect și predicat, cu întorsături de situație care îți dau fiori. Simplu: alb sau negru, bine și rău, delimitate de tușe de contur groase, de măști și muzică. Ușor de decis cu cine ții, cu cine ai vrea să dansezi – Christian Bale, I am telling you! Nu mi-a mai plăcut de mult un film de acțiune. Cred că ăsta pur și simplu a picat la momentul potrivit.

Pentru că Batman e forever, spre deosebire de multe mariaje închegate la vârste de 23 de ani. Și pentru că, în cazul acestui film, binele învinge. Întotdeauna. Poate și pentru că știm exact care e binele.

Lasa un comentariu

