It’s not a browser, it’s a WOWser. A FBrowser.

Îmi recunosc cunoștiințele limitate în ale browserelor. Mozilla, Google Chrome și mult urâtul IE. Astăzi am aflat de RockMelt datorită cuiva care l-a folosit pentru a-mi citi blogul.

Câteva click-uri și aflu că RockMelt e un browser apărut prin 2010 și e…paparapam! un social browser.Vedeți în clipul de mai jos ce face exact RockMelt:

 

Seamănă mult cu Chrome, dar este foarte, foarte bun prieten cu Facebook – dacă Marele Prieten se hotărăște să devină, pe lângă bancă, și motor de căutare, nu m-ar mira ca RockMelt să fie vizați spre achiziționare.

Se pare, însă, că la nici o lună de la lansare, RockMelt s-a confruntat cu replica unui alt browser din ăsta, prieten cu prietenii pirietenilor tăi – Flock social browser,  cu care s-a luptat voinicește până în…2011 când Flock e cumpărat de…Zynga! Ca să vezi…tocmai Zynga.

Dar asta e, aparent istorie de care eu nu m-am lovit până acum…și totuși, cum a folosit Zynga noua achiziție?

 

 

Lasa un comentariu

