Vodafone 1 – 0 Orange. Facebook Customer service.

Așadar – două experiențe diferite cu doi operatori de telefonie mobilă.

Vodafone câștigă detașat.

Să vă explic.

Am internet pe un telefon Vodafone. Nu îmi mai mergea internetul, pur și simplu. Am încercat să ajung la un operator Vodafone la numărul știut și blestemat de mulți. Nu am reușit. Am trimis, însă, un mesaj pe Facebook. În nu mai mult de 20-30 de minute mi-a răspuns o tipă, cu instrucțiuni punctuale ce să verific, ce să reactivez etc. Am urmat pașii respectivi și am rezolvat problema.

Am de puțin timp o cartelă Orange. Nu am activat extraopțiunea și, în mod explicabil, mi s-a blocat contul pre-pay. Am reîncărcat. Contul tot blocat. Am urmat aceiași pași. Nu am rezolvat nimic, mai mult chiar, răspunsul Orange de pe Facebook a fost complet inutil și redundant – deși le tot spuneam că nu pot ajunge la un shop Orange în timp util și nu am alt telefon, răspunsul lor era constant același – sună la noi sau mergi în Orange shop. Mers și la Orange shop – tipul de acolo a făcut o sesizare, mi-a spus că, da, reîncărcasem, dar au ei o problemă în sistem. Mai trece o zi, nimic. Mă duc la un alt Orange shop – stupefacție: trebuia să faceți, de fapt, o sesizare scrisă, dublată de o copie după buletin. Say what? De ce? Tipa nu mi-a putut răspunde la întrebarea simplă: de ce? și-a spus poezia, m-a asigurat că ea nu poate comunica cu departamentul de intervenții, dar că se va rezolva. Am dat, ca un copil cuminte ce sunt, buletinul către fotocopiere, am înghițit în sec și…am așteptat. Încă 2 zile în care nu am putut folosi amărâta mea cartelă.

Concluzie: Vodafone câștigă cu 1-0. Simplu, cu o lovitură directă și curată.

 

 

Lasa un comentariu

