Twilight versus Hunger Games – the SEO mock-me battle

Am citit zilele trecute din curiozitate populara serie Hunger Games.
Eu cărților de genul acesta le zic simplu – cleansing. Pentru că sunt genul acela de carte ajută la destinderea mușchiului lectural. Ce e mușchiul meu lectural? Acea parte micuță din creierul meu care șoptește simplu uneori: me needs some light, but very light reading. Știți cum apare preparatorul fizic în meciurile de fotbal și execută rapid un masaj pentru destinderea mușchilor? Ei, eeexact la asta mă refer prin cleansing.

După lecturarea Hunger Games am descoperit oarecare similiarități între personajul principal Twilight și corespondentul Hunger Games.
Sub influența ultimelor webinarii și articole de SEO…am ajuns la concluzia că sinteza celor două sesiuni de cleansing poate fi extrem de bine redată în…keywords!

Atenție, urmează exercițiu de amuzament la miez de noapte:)

SEO your Twilight Bella
Title tag: Bella se îndrăgostește de vampiri și vârcolaci
Metadiscription tag: Vampirii romantici te salvează de adolescență cu plictis
Headings:
h1: Soluția pentru a te îndrăgosti de vampiri și vârcolaci
h2: Cum găsești un vampir romantic – 3 pași spre fericire eternă
h3: Dilema zilei: vârcolac versus vampir.
Image alt tag: Bella se sărută cu Edward, Jacob și se transformă în Snow White.
Keywords: vampir romantic, vârcolac karatist, adolescentă neîndemânatică, self-assuring BS, frumusețe naturală

SEO your Hunger Games Katniss
Title tag: Katniss se joacă de-a Foamea.
Metadiscription tag: Iubirile adolescentine rezistă, rezistă. rezistă.
Headings:
h1: Katniss șau cum să devii fata-din-foc
h2: Dilema revine: adolescentă, nu știu pe cine iubesc.
Image alt tag: Katniss, gaița zeflemitoare a Bellei.
Keywords: adolescentă neîndemânatică, self-assuring BS, frumusețe naturală

Lasa un comentariu

