Outdoor de Constanța.

În weekendul acesta am ajuns prin Năvodari, Mamaia și Constanța. Înainte de a mă invidia: deabia am atins nisipul, iar apa era … cam prost dispusă, gheață ca vântul/briza ce se plimba de colo-colo fără sens.

Ce mi-au atras, însă. atenția, au fost vreo 2 outdoor-uri și o ofertă de nerefuzat.

Outdoor #1: Înghite-ți concurența cu panouri publicitare de la noi

Scurt, percutant, la obiect. Mă asteptam la ceva de inspirație Jaws pe ecran, dar nu a fost să fie.

Outdoor #2: Ce faci, dulceață?

La…ați ghicit!dulceață. Scurt, simplu, la obiect, scris cu un font școlăresc, plăcut ochiului și gospodinelor. Cromatică savuroasă, borcan de dulceață estetic poziționat.

Dualitatea sensurilor termenului de dulceață în contextul și frazarea expusă ar putea conduce chiar la o analiză de puternică rezonanță semantică și iz de limbaj protocolar(eeeexact ca acesta) într-o analiză chinuită dintr-un examen semnat de un student la publicitate. Și, totuși, nu am văzut nici eu, nici cei cu care eram(cu mai puține dioptrii decât mine la purtător) cum se numea dulceața! O fi bine, o fi rău? Parcă fraza aia – vreau logo-ul mai mare, face sens acum, ca să vorbim și romgleza atît de dragă nouă, nu?

Și, păstrez pentru final preferata mea – o super ofertă la… pizza comunistă, la doar 4,99 Ron. Mă întreb: se lua oare pe cartelă?

Una peste alta, a fost extrem de instructiv weekendul acesta. Nu numai prin prisma acestor exemplare, însă mai multe în numărul viitor:)

 

Lasa un comentariu

