3 noi jucării în online

Am descoperit zilele acestea de inactivitate pe blog 2 tool-uri interesante și, de ce nu, utile. O a treia mi se pare suspect de asemănătoare cu unul din cele două – vorbesc de pinterest, pearltrees – un plugin de mozilla, si piccsy, un pinterest  wannabe.

O luăm cu începutul. Pinterest(da, știu, e cam târziu!) – citisem câte ceva, mă intriga hype-ul și nu înțelegeam exact ce are în plus. Ei, acum că am cont înțeleg – e mai grafic, îmi pare mai puțin încărcat – cel puțin acum(e, întradevăr, la început:) și navigarea e extrem de relaxată. Esența pinterest – interesul transpus în imagini, atrage prin interfața simplă, intuitiv de utilizat.

Am cont pe Pinteres

E, aici intervine piccsy – un serviciu me-too. Adică, să mă scuzați, poate cei de la piccsy au fost primii(am dubii mari), dar momentan îmi par doar o copie aproape fidelă a structurii și logicii Pinteres. În loc de pin – picc, tags în loc de boards și….cam atât. Găsiți diferențele, vă rog!

În ce privește pluginul nou(pentru mine) de Mozilla, recunosc – încă nu l-am testat până în pânzele albe. Însă ideea mi-a plăcut și…mi-am instalat..plugin-ul. Alt user, altă parolă de reținut:) Ce face pearlrees.com? Tagline-ul e simplu: cultivate your interest, la sensul propriu, agrar al cuvântului a cultiva. Pluginul constă într-un fel de arbore genea-interesto-logic – îți preia  site-urile de interes pentru tine și le organizează într-o structură ușor de urmărit, de arbore. Poți să vizitezi, evident, copacii altora și…stupoare!să le…culegi fructele adică să preiei din interesele lor și să le atașezi crengilor copacului tău. Dacă nu v-am lămurit check it out.S-ar putea dovedi destul de util, vom vedea, revin după ce-l testez 1-2 săptămâni:)

Atât de pe frontul descoperirilor onlineistice. Revin, sper, cu alte jucării de genul ăsta.

 

 

Lasa un comentariu

