1 martie, ziua lui tata.

Da, e o zi specială. Pentru tata.

De când mă știu 1 martie a fost ziua în care tatăl meu, om serios și foarte serios de felul lui, s-a luminat la față ținând în mână un fir împletit, roșu cu alb. Un fir subțire, extrem de fragil. De când aveam 8-9 ani ziua de 1 martie a fost specială pentru că a adus un zâmbet mare, o inocență și o bucurie aproape copilărească pe un chip pe care citeai de cele mai multe ori griji sau preocupare pentru viitor și oameni.

De 1 martie se luminează, indiferent de moment sau probleme.

Pe 28-29 februarie are o bucurie imensă de a ne ascunde mărțisorul undeva prin cameră. Și întotdeauna, dar întotdeauna, există acel fir, roșu cu alb. Acel fir despre care, în primară fiind, îmi explica cu bucurie ce simbolizează și de ce. Și aseară mânerele dulapurilor din bucătăria noastră erau mai bogate cu un fir. Iar chipul tatălui meu cu un zâmbet ce preconiza primăvară; intuiam luna lui mărțișor în fericirea de pe chipul lui, chipul unui suporter loial al primăverii.

Diseară când ne întâlnim o să zâmbească la vederea brătării în roșu și alb pe care o port. De la el.

1 martie e o zi specială pentru tatăl meu:)

Lasa un comentariu

