Ce poti face printr-un banner inovativ

Ok, poate cele mai enervante online sunt bannerele. Colorate, încărcate, obositoare, inutile pentru consumator, de cele mai multe ori nu reușesc să COMUNICE nimic despre subiect. Nimic memorabil, in orice caz.

Există, însă și o categorie aparte de bannere. Am dat peste unul într-un blog din reader. Nu mai știam care era blogul, dar, în mod surprinzător, îmi aduceam aminte brandul și beneficiul comunicat. E, și din banner în banner am cules 3-4 care mi-au plăcut. De ce, vă spun mai jos.

Primul este cel de la care am pornit scurtul research. Opel Movano – e vorba de lansarea unui nou model al cărui beneficiu principal este capacitatea mare de stocare a.k.a poti căra cu el până la 3,5 tone. Principiul e simplu: au făcut un banner prin care poți transmite fișiere de până la 2 GB. Foarte deștept, nu?


Ideea asta mi s-a părut extrem de … parfumată. Da, e vorba de un scented banner pentru Kaiak, cel mai bine vândut parfum pentru bărbați din Brazilia. Clickthrough rate? 17,3%, cu 47% mai mult decât media globală.

Am mai văzut bannere de tipul youtube-takeover, dar acesta mi-a plăcut pentru că integrează foarte bine produsul – un nou serial polițist, în peisajul online.

Și, nu îm ultimul rând, un banner cu bulină roșie pentru o campanie de educare în privința prevenirii cancerului la sân. Cu 1300 euro au ajuns la 175000 de bărbați într-o săptămână. Nu m-a entuziasmat profilul revistei alese, dar, hei! vorbim limba targetului, nu?

Și uite așa, după exemple din astea ajung să mă întreb: există bannere de genul ăsta românești care mi-au scăpat? Dacă știți de vreunul, ziceți-mi și mie.

 

Anunțuri

Lasa un comentariu

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s