Blue Ocean Strategy pe sfârșit de an

Mai sunt 15 zile din 2011. Două săptămâni.

Anul ăsta a fost anul încercărilor. Și, precum se descrie în strategia asta de care vorbesc în titlu sunt două tipuri de oceane – unul înroșit de eforturile unor pești agitați care, îmcercând să își facă loc pe piață, obosesc și se distrug între ei și un ocean albastru, liniștit și calm. Cam ca în imaginea de mai jos ….

Măcar spre sfârșit de an am de gând să aterizez cumva – văd eu cum, pe marginea acelui ponton. Cu calm și răbdare, fără stres.

Anul ăsta a fost unul al încercărilor, al zbaterilor (uneori complet inutile…), al efortului și nervilor. 2011 a fost un an roșu.

Zilele astea încerc să mă odihnesc pe pontonul ăsta. Să îmi dau timp de respiro, de analiză relaxată a unui an plin de evenimente. Mai mult sau mai puțin în nuanțe de roșu. și negru.

Poate dacă stau un pic pe pontonul ăsta, lângă oceanul albastru și calm se liniștesc și alte ape și se întâmplă lucruri. Serendipity îi zice, nu? Sau poate mă lovește inspirația și starea de inovație. Pentru că nu mai văd bine în oceanul ăsta roșu. Deloc.

 

Lasa un comentariu

