Tempocrat. Impresii finale:)

19 septembrie. Atunci a început experiența internship-ului la Rogalski Grigoriu – povesteam mai demult ce și cum. Vineri, 25 noiembrie mi-am luat la revedere, Tot vineri vorbeam cu cineva care mă întreba care e valoarea acestor internshipuri. Astăzi, după un weekend în care am lăsat lucrurile să se decanteze trag niște concluzii (și dau un răspuns mult mai detaliat acelui cineva). Cu ce m-a ajutat această perioadă?

În primul rând un internship de genul acesta te face să revalorizezi taskuri mici, de o minuțiozitate și un detaliu care cer, urlă după răbdare, răbdare și iar răbdare. Am conștientizat(din nou) cât de importantă este atenția la detaliu și că, de fapt, pe piesa aia din puzzle pe care tu o vezi mică, mică se pot construi lucruri faine. Să ai răbdare și determinare să le duci la capăt, treptat vei vedea și tu imaginea de ansamblu. Baze de date, research pe cele mai diferite subiecte, materiale de presă sau pentru clienți, studii de caz sau campanii pe care ai vrea să le faci și tu odată, toate asezonate cu know-how-ul unei echipe pe care ajungi să o cunoști un pic și să o respecți din ce în ce mai mult.

Un alt argument pro internshipuri este testul la care te supui. Când ideile sau scrierile tale ajung într-o formă sau alta pe masa/monitorul clientului și sunt, eventual, și acceptate te autovalidezi ca viitor om de comunicare. Și chiar când ideile tale nu sunt potrivite (uneori chiar deloc:), feedback-ul punctual și constant de care ai parte te ajută să înțelegi, te ajută să crești un pic. E un sentiment plăcut, sincer.

Însă cel mai important este faptul că ai ocazia să cunoști oameni cu experiențe practice relevante, oameni care în 2-3 fraze îți spun nu numai cum, dar și de ce. Oameni ale căror interese, experiențe sau joburi anterioare îți pot întoarce anumite percepții cu susul în jos, le pot învârti de la stânga la dreapta. Și asta e întotdeauna de bine, mi-aș dori ca oamenii cu care lucrez să facă asta mereu.

În concluzie, nu știu dacă l-am convins pe acel cineva, dar știu că experiența asta mi-a fost și o să îmi fie de folos. Momentan, alte proiecte și planuri mă despart de echipa asta faină. Sper însă ca în lumea asta pe care o descopăr a fi din ce în ce mai mică (dar și mai antrenantă) mă voi mai întâlni cu ele. Măcar la o cafea, pe blogul lor .

  1. Andra

    Felicitari, Oana! E o mare reusita sa faci un internship intr-o agentie atat de cunoscuta! Sunt de acord in tot ce ai spus despre experientele de acest fel. Acumulezi extraordinar de multa experienta si incredere in tine.:) Bafta in continuare!

Lasa un comentariu

