heart in a box

Ok, ma uit la Grey’s Anatomy. Hate all you want, mie îmi place, mă relaxează…

Revenind, mă uit eu la Grey’s săptămâna trecută și mă lovește în plin o … inimă într-o cutie.

Mai exact, Yang – kickass woman cardio surgeon, is in a rut. I-a cerut mentorul ei să facă o listă cu ce operaţii ar vrea să facă – e ca şi când ai lăsa un copil într-un magazin cu dulciuri (sau pe mine într-o ciocolaterie). Cert e faptul că, după ani întregi în care a sperat şi vânat operaţii dintre cele mai banale pentru că, deh! nu avea experiența pentru cele complexe acum poate alege ce operații vrea să conducă. E, și..alegerile ei sunt neinspirate! She is just…in a rut!

Asta până când un chirurg senior (kickass în felul lui) o îndeamnă să se inspire din…ultima operație la care luase parte prin care o inimă este recoltată și păstrată într-o cutie, menținută în viață de aparate. Foarte tare, nu? Cert e faptul că urmează sfatul ăstuia și ajunge pur și simplu să realizeze cât de specială e inima pe care trebuie ea să o păzească acum și cum o poate folosi ca etalon pentru lista operațiilor viitoare.

Mie mi-a plăcut tare imaginea asta a unei inimi bătând și mi se pare că este exploatată simbolistic la maxim. Speranță, entuziasm, viață, energie vitală într-o cutie pe care o poți controla doar tu. Sună excepțional.

Anyone else want/need a heart in a box? I know I do …

p.s: știrea e pe bune, există procedura respectivă nu numai în studiouri

Lasa un comentariu

