Tempocrat la bord. Prima lună, primele impresii.

Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu când încep un proiect nou sunt entuziasmată.

Entuziasmată am fost şi la prezentarea finală a rezolvării briefului în faţa unui juriu sincer, deschis la ideile noastre (oricât de nebuneşti ar fi fost :). Mi-a plăcut şi îmi place şi acum atmosfera relaxată, caldă, din birourile grupului Tempo, fie că e mirosul de la etajul 4, vecinul de la Kinecto care vine în căutare de…ulei de salata sau zumzetul tastaturilor şi telefoanelor.

Această lună de internship petrecută la Rogalski Grigoriu s-a dovedit a fi, pe scurt, un intro valoros. Spun intro pentru că am senzaţia acută că este începutul, să zicem cursul introductiv în cum se face practic PR şi mai folosesc şi adjectivul valoros pentru că în momentul în care ai contact cu o astfel de echipă nu ai cum să nu acumulezi noţiuni noi, măcar trăgând cu urechea la discuţiile cu clienţii, scrijelind un colţ de idee pe un brief dat sau răsfoind presa cum nu ai făcut-o până acum, mai exact cu sistem şi scop extrem de bine definit.

O lună de internship la bordul navei Rogalski Grigoriu. Încă mă pregătesc pentru plecarea pe mare …:)

Un comentariu

  1. Pingback: Tempocrat. Impresii finale:) « OanaAndreescu

Lasa un comentariu

