Miniprix și frica românilor de online shopping

Miniprix a facut o chestie desteapta, zic eu. A luat frica românilor de a cumpăra online (daca nu imi vine marimea?) si atracția insațiabilă pentru promoții și a scos următorul banner

Miniprix, ofertele si frica de online shopping

Ok, asta e singura metodă de a combate frica de a cumpăra online la care s-au gândit. Dar este un model de afaceri sustenabil? Aș fi curioasă cât % din retururi se fac doar pentru că respectiva clientă pur și simplu s-a răzgândit, exact ca într-o cabină de probă? Și cine plătește, din ce costul curieratului?

Poate e vorba doar de promoția la cizme, poate experimentează cu această modalitate. dacă ăsta e cazul ar fi interesant de analizat rezultatele, marginea de profit etc.

Anunțuri

Lasa un comentariu

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s