error: processing incomplete

O dată cu scufundarea în lumea digitală se trezește din ce în ce mai tare nevoia din mine pentru mai mult timp, o voce din capul meu urlă după mai multe ore și minute să văd, să aflu, să citesc.

Ziua se încăpățânează să rămână la 24 de ore. Eu mă încăpățânez să adaug din ce în ce mai multe pe lista cu lucruri de citit/văzut/făcut/studiat. Readerul e inundat, agenda supraîncărcată.

Oricât m-aș certa cu orele, nu am vreun as în mânecă, timpul nu se poate negocia. Așa că în perioada asta, mesajul sistemului meu de operare scrie simplu: processing incomplete.

It buggs me. Cum dau refresh?

Lasa un comentariu

