Amintiri din Gdansk

M.I.A saptamanile acestea, dar din motive foarte bune, zic eu.

Luni m-am intors dintr-un training de o saptamana in Gdansk, Polonia. 5 ‘țări, 20 de participanți, experiență complexă și mai mult decât interesantă.

Așadar, cu ce m-am întors dintr-o țară în care să faci karaoke este o adevărată provocare? (and we still did it, ha!)

1. Brandul e la putere dacă nu știi limba. Am identificat chiar localizare pe hartă în funcție de numele unor super mega supermarketuri si mall-uri in conditiile in care habar nu aveam unde suntem:) plus, nu prea te arunci la bauturi/mâncăruri cu nume indescifrabile – u stick to the basics: KFC, french fries, McDonalds, CoffeHeaven etc

2. Unele lucruri sunt universale, indiferent de limbă, proveniență geografică, gen  sau preferințe muzicale: alcool, muzică. mimă și filme, dans și macarena:)

+ Am mai dat și peste un super billboard. Îl  găsiți … si este la..operatie la ochi! O idee simpla, de efect mai ales prin plasament – era vis-a-vis de un mare centru comercial unde se intalneau/opreau oamenii. Fain!

Lasa un comentariu

