1/2 Reaction paper

Am întârziat acest post nejustificat de mult, dar o să îl scriu, totuși. Am povestit despre un opțional ales în ultimul an la FCRP, SNSPA – Relații Publice în context internațional.

Astăzi scriu, cu satisfacție, ultimul reaction paper.

Așadar:
1. Ce mi-a plăcut

– a trebuit, pentru prima oară, să îmi stabilesc obiective și așteptări pentru un curs; simplul fapt de a pune pe hârtie ce, de ce și cum îmi propun să realizez pe parcursul unui semestru m-a mobilizat și motivat.
– NU s-a axat pe memorare și reproducere – aleluia! majoritatea cursurilor scrise/predate până acum s-au bazat exclusiv pe asta. E revigorant să te duci cu plăcere la curs și să nu te deranjeze jumătate de oră în plus în sala de curs.
– am intrat în contact cu oameni de la care am avut multe de reținut, mult mai multe decât citate prăfuite sau slide-uri împietrite în aceeași formă de ani de zile. Oameni ca Vlad Luca, Alina Dolea, Corina Iordache ne-au vorbit de simboluri naționale, branding de țară sau CSR în România cu deschidere și pasiune pentru subiectul în cauză.
– mi-au plăcut exercițiile de lucru în echipă și dezbatere. I-am cunoscut mai bine pe colegi pe care doar îi zăream prin amfiteatre și am colaborat cu colegi cu care nu avusesem contact încă.
– cuvinte cheie: dinamism, interactivitate, responsabilizare(pentru student). Aveam libertatea de a stabili ce și cât realizam din teme, care ne puteau ajuta să ne îndeplinim obiectivele stabilite. the ball was in our court

2. Ce nu mi-a plăcut

– bibliografia, valoroasă și de actualitate, nu a fost dezbătută. Asta și pentru că timpul părea că se contractează în fiecare luni.
– nu s-a mai discutat una din teme care mă interesa foarte mult – new media pentru simplul fapt că secretariatul a intervenit în programarea examenului pe ultima sută de metri – trebuiau trecute notele. Păcat!

Per total, a fost unul dintre cele mai reușite cursuri opționale la care am participat:)

Lasa un comentariu

