CNSC Guerrillicom – Part II, III…

Revin cu detalii privind ziua a doua de conferințe și, apoteotic, cu workshop-ul ținut de Oana Boca Stănescu, director de imagine la Polirom.

Vineri prima conferință trebuia să se axeze pe online și outdoor. dar s-a vorbit mai degrabă la modul general, cu mai puține exemple practice, dar cu mai multe povești. A vorbit mai mult Ioana Hreninciuc, de la Hostway Corporation. Interesant – s-a axat foarte mult pe relația cu clientul în cazul comunicării B2B sau B2C (Business to client). Interesant oarecum, dar pe lângă temă. Am mai ajuns la studiu de caz -Joe, Îndrăznește și tu . Trebuie să recunosc, deși nu mi-au plăcut în mod deosebit acele statui acum, cunoscând cât de cât toată campania mi se pare un exemplu închegat și aplicat de campanie de comunicare de guerrillă, dacă este să urmăm definiția intuită din prima zi de conferințe.

Workshop-ul a fost extrem de interesant prin prisma a două aspecte. Primul, mi-a făcut mare plăcere să o ascult pe Oana Boca vorbind despre editura Polirom, un business al cărui client sunt și despre care nu știam foarte multe. A dezvăluit insight-uri importante legate de modul cum funcționează piața editurilor din România și de ce poți și ce nu poți face pentru a promova anumite cărți sau colecții.

Task-ul nostru a fost de a promova o carte. Feedback-ul a fost punctual și extrem de realist. Deși nu am primit cartea-premiu, mă consolez cu ideea că echipa mea a avut o campanie fezabilă, de la care Oana a notat mult mai multe. A, și aștept cu nerăbdare să citesc cartea pe care o voi primi Misiunea directorului de resurse umane care se lansează zilele acestea.

A, vineri am primit un sms de la Valentin Văcaruș, Managing Director Godmother. Cică am câștigat internship-ul de care vă spuneam. Discutăm mâine detaliile:)

Ce să spun, CNSC-ul de anul acesta s-a încheiat. A fost un eveniment interesant, într-o locație de excepție – Palatul Parlamentului. Am aflat lucruri noi, vorbit cu oameni interesanți și redescoperit atmosfera și spiritul CNSC-ist.

Ne vedem la anul, CNSC!:)

Lasa un comentariu

