xanax, valium or music

Sunt unele zile de toamnă în care am o stare de spirit ciudată. Azi a fost una din zilele acelea. Într-un oraș din ce în ce mai gri starea mea de spirit a fost … nu aș zice roz, ci pastel.

Mergând pe stradă cu muzică în urechi și un zâmbet mare pe față am reușit să ajung la o detașare pe care mi-aș dori-o în mai multe zile. It’s all about the music – it can feed and calm you better than any xanax or valium.

Dar tot m-am visat un pic pe plajă, cu tălpile în nisip, muzică în urechi și libertate maximă în mișcare. Cu alte cuvinte aș putea da violent din cap pe

sau mișca stânga – dreapta în ritm de

Sau, de ce nu, aș mormăi mulțumită they all laughed

până în momentul în care m-aș împiedica de o bordură sau un coș de gunoi. Azi am pățit-o. De vreo 3 ori.

Lasa un comentariu

