Zuzu ne promite lapte rece

Sau reclama aia la Zuzu e oarecum…ilogică?

Mă refer la reclama de aici

Din câte înțeleg, laptele respectiv ar trebui să ne trezească dimineața. Singurul atribut al laptelui care ar putea face chestia asta e faptul că e rece căci tipul scoate cutia din frigider (contraziceți-mă în orice moment). Buuuun….dar este atributul ăsta intrinsec produsului? Sau din toate atributele posibile – natural, sănătos, gustos etc, este acesta acel atribut care să diferențieze brandul de altele? Pentru că, dacă nu am greșit în presupunerea de mai sus, orice lapte poate fi ținut la rece și te poate trezi la viață! Cu alte cuvinte, întrebarea mea e …relativ simplă și școlărească: unde e USP-ul de care ne tot zic profii și publicitarii prin conferințe sau traininguri?

Și mai am o întrebare: cum rămâne cu paharul de lapte cald care te ajută să dormi? O să apară oare o marcă de lapte cu promisiunea te adoarme buștean?

Lasa un comentariu

