Muzici frumoase, oameni frumoși

Uneori ai parte de momente plăcute când te aștepți mai puțin. Duminică a fost vorba de muzică. Într-o zonă a Bucureștiului care mă  transpune într-o altă stare – mai calmă, mai caldă, am avut parte de câteva melodii ca de vindecare. Au cântat, cu ocazia împlinirii a 551 de ani de atestare documentară a Bucureștiului,  Byron(recunosc, nu îi ascultasem până acum câteva zile) și Urma, ale căror piese m-au fericit săptămâni întregi prin primăvară.

După un sfârșit de săptămână plin de stări contradictorii băieții (și fata) de la Urma au reușit să mă binedispună și să mă încarce pozitiv pentru (sper eu) toată săptămâna. Au cântat pentru, citez, bucureștenii, așa cum ni i-am dori noi. Îmi plac de fel  oamenii sinceri, iar tipii ăștia au reușit să fie autentici de la început – fără laude silite la adresa  primăriei, organizatorilor, bucureștenilor sau sponsorilor, până la sfârșit (chiar și momentul de efuziune sentimentalo-melancolică a toboșarului nu m-a deranjat prea mult). Piesele au curs natural, iar melanjul de versuri, stiluri, instrumente și voci a acționat ca un balsam. M-am trezit bâțâindu-mă aproape inconștient pe improvizația percuționistului chilian, iar la sunetul saxofonului eram deja pierdută pentru cei puțini prieteni cu care venisem.

Cei din jur au reacționat diferit – câteva fete se mișcau, și ele, în ritmul lor, în vreme ce alții își vedeau de berea lor. La 10 și ceva s-a terminat.

Azi e marți (miercuri, dacă mă uit bine la ceas) și eu încă mai fredonez…

Lasa un comentariu

